Tuesday, March 27, 2012

"Hehe." Aku ketawa.

Dan rasanya hari yang aku tunggu untuk mencapai satu rasa bahagia itu tiba.
Kerana pada aku bahagia dia adalah bahagia untuk aku.

"U need to go"

Jadi,dengan kata putus itu,aku pun memutuskan untuk pergi.Pergi dari hidup dia.
Tak ada apa yang akan dapat menahan aku dari berundur.Sebab aku nak dia bahagia.
Biarlah dia dengan pilihan dia.Aku kat sini okey je. :)

Biarlah aku jadi kat sini.
Dengan dunia aku sendiri.
Aku okey lah.
:)

Dia pernah terluka,jadi biar dia tentukan hidupnya.Dia pernah kecewa,jadi biar dia pilih dengan siapa dia ingin bersama.Kerana dia juga mencari bahagia.

Aku masih ada keluarga,teman-teman yang sentiasa bersama-sama dengan aku.
Biarlah aku bahagia dengan mereka untuk sementara ini.

Kalau di beri pilihan,aku memilih untuk tidak mengenali kamu.
Daripada perlu melupakan kamu.

Loving is about to get hurt.
So,no regret. ;)

U need to go.

As u wish,then I'll go.
:')

No comments: