Monday, March 26, 2012

Bawalah Aku Pergi.

Hakikat hidup.

Tak semestinya apa yang kita impikan tu kita akan dapat.Ok,sekarang aku dah mula rasa yang aku dah boleh mula angkat kaki dan blah.Tak tau nak describe macam mana,cuma mampu tersenyum.Terima kasih kawan-kawan yang sangat memahami dan sentiasa ada saat aku perlukan mereka.That is friendship stand for,kan?.

Its ok,macam sebelum-sebelum ni jugak,aku masih sedar mana layaknya aku.Aku masih tahu jurang tu.Dan sekarang aku tak dapat nak cakap apa-apa selain meneruskan kehidupan aku macam biasa.Err,tak macam biasa,lain sikit kot,sebab lepas ni mungkin tanpa dia.

Aku bersyukur,sekurang-kurangnya aku pernah datang dalam hidup dia,walaupun sekejap.
Dan aku pasti kehadiran aku pasti takkan dia lupakan begitu mudah.Sudahlah,yang lepas biarkan lepas.Mungkin bukan hari ini kau untuk aku,mungkin esok atau lusa.Mungkin tidak untuk selamanya.

Ok,malam ni memang aku tak boleh nak tidur,sebab aku sedang berfikir betul atau tak tindakan aku untuk berada sedikit jauh dari hidup dia.Asal dia bahagia sudah la.Aku Oke je.Heheh.

Susah untuk mulakan sesuatu yang baru.Oke,bawalah aku pergi,ke mana saja.

Bawalah ku pergi,
Ke mana saja,
Bawalah ku lari,
Dari sengsara.

:')

No comments: