Monday, August 24, 2009

Bulan Ramadhan Bulan Rahmat

Hari ni dah hari ke 4 puasa.Aku berjaya puasa dengan penuhnya.haha.
Kebiasaannya benda ajaib ni xkan terjadi pada puasa ke 3.tp di sbbkan iman aku yg seteguh klcc kt kolumpo nun,aku berjaya menepis segala sangap dan dahage.ngahaha~
tp semalam perkara yg sama seperti thn2 yg lalu hampir berlaku bila kawan baik dan shaitan aku(afiq)dtg ke opis aku.die bg statement."Aku ade standby rokok ni,mane la taw kang tibe2 kite terpenat ke..".waktu 2 jam di dinding tepat menunjukkan pukul 1 tengahari.mmg masih lambat utk buka.akan tetapi..kegagahan telah membuktikannya.aku tambat member aku kt tiang sementara tunggu pukul 5.(rekaan semata2)..so.aku harap puasa seterus dan seterusnya kekal la mcm ni.afiq 2 baru shaitan tahap 1.blum jumpe fariq.supervisor shaitan.mcm ne leh x kene ikat pon aku xtaw.
haha

No comments: