Tuesday, February 8, 2011

Dugaan 2011.

Sejurus lepas aku keluar dari wad.Aku dah pasang hajat nak betulkan karier dan hidup aku.Sebelum aku meneruskan hidup,lesen memandu aku hendaklah dihidupkan terlebih dahulu.Selang sehari lepas aku keluar wad,aku pun pergi la JPJ.Malangnya,lepas 3 jam aku menunggu,lesen aku tak dapat di renew sebab aku ada saman.Aku pun tak tau macam mane aku boleh lupa yg aku ada saman.Memandangkan keadaaan kewangan yg sangat tak membantu time tu,aku hold dulu la.Korang boleh rujuk post ni.

Takpelah.Aku pun pasang hajat untuk mengeringkan hati untuk pergi kerja.Esoknya pulak,pada awal pagi masa aku nak hantar mak aku pegi kerja,aku terima sepucuk Sms dari kawan aku berbunyi begini.

"Mok.Ko dh amik moto kt umah aku ke?."

Tak terperanjat beruk kaw bace sms ni?.Bila masa pulak aku pegi amik moto kat umah dia?.Sedangkan aku baru je bangun tido.

"Sumpah.Moto ko xde kt umah".

Dan waktu tu aku dah mula mengalirkan airmata sebab aku tau bahawasanya motor kesayangan aku,yg aku dah anggap mcm bini,telah hilang.Dan start hari tu,aku rasa down gila teruk.Nak lepak pun xde mood.Yelah,biasa kalau lepak,135 Lc yg bersusun,mesti ada warna merah,skg ni semua hitam.moto aku dah xde.='(.

Kepada penyamun yg menyamun motor aku,semoga kau di langgar treler nam blas tayar.lantak kau la.mak kau,ayah kau,atuk kau,semua mmg keturunan penyamun ek?.

Bye2 WSY 8255..

No comments: