Friday, January 21, 2011

Denggi-Part.2

Bermulalah episod yg mulanya aku rasa hitam sangat.moral aku jatuh gila lepas dengar aku kena duduk dalam wad.Di usung pakai kerusi roda oleh kawan aku.sampai kad wad.aku rasa makin down sebab masa 2 dah malam.lepas dah daftar,aku pun duduk la kt katil no.3 wad 2.

Habis semua benda nak di cek nye dek doktor ni.
cek suhu.cek jantung.cek mata.cek ic lesen.ish.letih tol aku.
suhu aku masa 2 kalo korang ade nk goreng ayam leh tumpang goreng atas dahi aku ni.keh3.

Menjelang je pagi,aku mandi pukul 6.30am,masa 2 la aku nampak bahawa wad ni bukan la benda yg membosankan sgt.haha.aweks2 praktikal dah datang kerja.menjaga dan merawat kami semua.keh3.walaupun baju yg spital bekalkan kt aku agk mcm raksaksa,aku gunakan helah lain supaya kt mata awek2 ni baju 2 nampak mcm tuksido.keh3.

Kata org tua,rugilah kalo dah ramai2 mcm 2 xsauk sorang en?.kebetulann.awek yg aku 'm' ni kena hantar aku g wat x-ray.ahah.dah kena beno la 2.jadi keputusan dia.aku dpt la nama ngan fb dia.mcm mana 2 korang xpayah taw la.aku nuntut jauh nak blaja bnda2 mcm ni.lg pun.mental kena kuat mcm aku.keh3.

Malam semalam aku discaj.pukul 8.30pm doktor bgtaw aku dh boleh balik.tapi tunggu surat dia sampai pukul 10,nak aku pukul doktor 2 kang,besar sgt lak.elok aku diam je kan.dan masa aku balik gak,ngam2 awek2 praktikal 2 last day kt wad 2..haha.nampaknya aku xlambat lahh.keh3.
bila sampai je rumah smlm.aku terus peluk TV,kamera,tilam periuk nasik,n segala perkara yg aku rindu.keh3.

No comments: