Thursday, March 8, 2012

Dah tak tau nak cakap ni.

Oke.Aku sedang berblogging.Aku akan berblogging bila aku :

-Suka
-Marah
-Sedih
-Bengang
-Hati panas
-Kachiwa

Err,oke,pendek kata aku akan berhenti berblogging bila tak ada perasaan. (=,=)
Aku memang tak reti nak cakap straight to the point.Aku memang bukan keturunan kaki perang atau cucu panglima untuk cakap main lepas je.Sebab aku tau dan korang pun pasti tau,bila cakap main lepas ni pasti akan mengundang sedikit perselisihan.

Dan mood aku kali ini adalah hati panas.Mesti korang pun akan panas bila dipersalahkan sedangkan korang tak tahu dan tak ada kat tempat kejadian.Haiii lah manusia,aku telan je perangai kau.Perwatakan ala-ala warak luarannya.Tapi sayang,dalaman kau lebih teruk dari aku.Perasaan hasad dengki yang terlalu meluap-luap sampai tak boleh tengok orang senang.

Tau tak apa yang aku rasa sekarang ni?.Aku rasa macam sedang sesak nafas sebab menahan amarah aku,dan aku rasa aku perlukan satu ruang kosong untuk menjerit.Nampak?.Terseksa kan batin aku?.Aku taknak mencarut.Dosa.Pheww~


Lebih kurang macam ni la aku rasa sekarang ni .


Aku dah tak tau nak cakap macam mana,jadi aku lukis je.

No comments: