Monday, July 27, 2009

Setelah 2 tahun

Akhirnya aku telah berjaya membuka bloggku semula,selepas 2 tahun,lame 2.Mungkin korang ingat aku da xnk main blog lagik,aku da maleh nk tgok blog lagi,atau aku da benci nk type perkataan BLOG di papan kekunci ku ini?.Kalau 2 la yg korang pk,korang sume silap,sebab hakikatnye,aku lupe password aku.hahah.Aku bukanla seorang yg pelupa,tp aku terlalu memikirkan banyak benda la siot~.
Mungkin post yg baru ini agak tidak memuaskan,kerane da lame aku x menaip sebegini panjang.Da lame x g kolej,x buat assignment,ahh.ape sume 2?assignment?wekk~jelek aku.Aku kini sedang menjadi orang2 yg bekerja,yaa.dalam proses hendak membeli kereta yg aku impikan sejak di bangku sekolah rendah lagi,proton saga,haha.
Hari ni aku agak letih,pasal mlm td aku main badminton(eksklusif).Da lame aku x bersukan,badan pon makin hari makin membuyot,jap lg da terlantar kt spital kene kencing sweet susah lak aku.jadi bile letih,automatik aku mengantuk,dan bila tidur di ganggu,automatik aku marah,tp mak aku lagik marah,da pukol 9pg jadah ape dok umah?da xreti nk g keje?
naahai~.

No comments: