Tuesday, July 28, 2009

Kemenangan Tetap Milik Kita!

Ya tuan-tuan dan puan-puan,seperti mane yg telah kita ketahui dan telah di uar-uarkan di kaca telivisyen,corong2 radio,dada2 akhbar,mulot2 pencanang,pasukan SELANGOR,da menjadi juara utk 2 kejohanan,yg pasti kejohanan 2 bukanla kejohanan 4x100m lari bawa baton atau lari junjung dulang berisi kuih talam(sedap 2).tp pasukan red giant telah memenangi piala FA dan liga super.hahha.aku gumbira,xsia2 aku perabih duit minyak,duit tol,beli baju selangor,bendera,ngan muffler(pot pet).haha,tempoh hari aku dan kengkawan telah ke stadium shah alam utk menyaksikan perlawanan selangor yg akhir utk liga super.mlm 2 agak palat ckit atas sebab musabab yg munasabah,dan seronok kerana seperti biasa,selangor telah mengadekan pesta gol dgn mengalahkan PDRM 6-1 dan PAHANG 5-1.


Dan semalam dgn eksklusif nye,pasukan selangor turun kajang wea~.ada friendly dgn mpkj fc.agak bertuah badan ni.dapat gak aku nk nengok amri,acong,bambang pon ade,dari jarak dkt.memandangkan kajang ni bukan aku sorang je duduk,so,agk menyeringai la nk begamba dgn player2 selangor 2.dan yg penting,aku lupe bwk kamera,walau pon bateri da cas,rugi di situ~.korang taw gamba ape kt ats 2?2 la gamba piala liga super yg diorang bawak g kajang semalam.aku bersyukur,dapat gak ah amik gamba~naahai~

No comments: