Sunday, December 19, 2010

Sangat Tidak Di Duga

Pagi tadi aku pegi operasi dekat Hulu Langat.
Lepak minum dekat Pekan Langat.
Macam biasa,aku jamah bekal yg mak aku masak pagi tadi.
duduk 1 meja dengan Zulazizi.
Sangat jatuh moral.
"biasalah.isnin.." Bisik hati aku.

Makan kat warung yg ada view sungai.
automatik minda terus teringat kat kampung halaman.Damn.
Dengan selamba aku makan.Tiba-tiba zulazizi bersuara.
bermulalah dialog antara kami.

zul : Joi.abang ada benda nak cite ni.

aku : Ape die?.

zul : Sebenarnya abang ada sorang lagi abang.maknanya abang ni anak ketiga.

aku : Uik?.

zul : betul.mak abang baru cite kat abang semalam.

aku : die ada lagi ke dah meninggal?.

zul : ada lagi.kat Singapore sekarang ni.

aku : Hidup lagi.siapa nama dia?.

zul : Aaron aziz.

Dan hari ni,zulazizi telah membuka mood Isnin aku dengan statement tak berasas dia.
Nak aku marah kang kata kuang hajau ngan abang2.
Aku tenang.

No comments: