Friday, July 16, 2010

Obses Terhadap Banyak Perkara

aku bangun je dari tido pagi tadi.seolah2 ade satu percambahan idea dalam kepale otak aku ni.
macam2 benda aku nak dalam masa terdekat."kaw gile ke ape farid?".bisik hati kecil aku.

Tak tau lah.aku jadi obses dengan banyak benda.Malam tadi berangan nak pakai kereta.

Lepas je aku basuh kaki dan bace doa tido.Tiba-tiba je kereta Nissan Bluebird u13 biru datang kt angan2 aku.
"vro0m..vro0m".Angan2 aku lebih bermakna dengan kehadiran awek2 yg aku idamkan duduk kt sebelah seat recaro bucket aku.Dengan hensem aku memijak klac dan masuk gear."vroo00m~"sekacak aku juga kereta 2 meluncur.tiba-tiba "tik!".lampu toilet menyala.ahh.adik aku nak ke toilet rupanya.sekaligus melenyapkan angan2 aku tadi.Ok.Takpe.

Pagi ni aku bangun je.Aku dok belek2 gambar2 raya tahun lepas.erm."low quality".sekali lagi hatiku berbisik.
Teringin pulak hati ni nak pakai camera dslr.lebih kurang mcm 2 la bunyik dia.aku pon xbp nak ingat."pehh.baru syok amik gambo"tapi benda aneh 2 bkn singgit dua harge dia.bila aku balik ke dunia nyata.Ahh.moto aku da 2 bulan xbayar.hampes~

No comments: