Monday, November 1, 2010

Musim Perkahwinan Dah Tiba?

Semakin hari semakin ramai kawan-kawan sekolah aku yang dah berumahtangga.tak kurang juga yang mengikat tali pertunangan.Gilo ahh.macam tak caye je.Rasa macam baru 2 hari lepas aku tiru kerja matematik member aku masa darjah 4 usaha.Tup2 sabtu ni dia dah nak kahwin dah.

Bila sebut pasal kahwin.orang mesti terus fikir pasal anak atau secara kasarnya mengawan.
Bila kawan-kawan dah ramai yang kahwin,secara automatik orang akan bertanya kepada aku "kau bila lagi?".

Suka hati aku la bila nak kahwin.bukannya aku usung anak dara orang.henng sana henng sini.heheh.sorry,agak kasar bahasa.

Pada aku,dalam umur macam ni,masih awal lagi atau kata anak muda zaman sekarang "morning lagi".
banyak lagi harta benda dan aset yang aku nak kumpul.bila dah kaya.baru la boleh kahwin macam orang kaya ye tak?.


p/s: Lisa.sabar ye.nanti kita kahwin kat hotel.baru la macam orang ado2.

No comments: